김남주
نوشته شده توسط : Yo0Nh@




:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 151
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 / 12 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sepehr(دنیای عاشقی) در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
با سلام خدمت شما دوست گرامی باید عرض کنم که وبلاگ زیبای دارید به همین جهت من از شما دعوت به همکاری در گسترش وبلاگ دنیای عاشقی میکنم اگر مایل به همراهی ما در نویسندگی هستید میتوانید با درج یک نظر که محتویات نظر باید شامل مشخصات ایمیل باشد ...نام کاربری و رمزعبور به قسمت مدیریت به ایمیلتون ارسال میشود......با تشکر مدیر وبلاگ دنیای عاشقی (سپهر)

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
ببخشید ولی من نمیدونم با چه اسمی وبلاگتونو لینک کنم.اسم وبلاگتونم نمیتونم بردارم.برام اسمشو تو کامنت بذارید.ممنون
پاسخ:대한민국 최고의****

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
پس دانلود شد.

به سلامتی.

فکر کنم ایراد از سروره مدیاآپلود بوده.

راستی کامنتام تایید میشد ولی نشون داده نمیشد.من سرم گرم بود متوجه نشدم.

دیگه بای.
پاسخ:kh0la3 merci kheyli kho0b bo0d albate faghat chand tash0 download krdm...meci

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
خب بیخیال.

راستی میخواستید نحوه گذاشتن کلیپ رو بدونید؟

خب اول اینکه چندتا سایت واسه این کار هست که هرکدوم مزایای خودشونو دارن.

من از http://www.mediafire.com استفاده میکنم.

سایتای دیگه م هست مثل:

http://www.megaupload.com(فیلتر شده)

http://www.4shared.com

خلاصه وقتی وارد این سایتا شدید اول عضوشون میشید یعنی ثبت نام میکنید.

بعد وارد اکانت خودتون میشیدو اونجا روی لینک آپلود کلیک میکنید.بعد یه صفحه واستون باز میکنه که باید از اون صفحه کلیپی که میخواید آپلود کنید رو انتخاب کنید.بعدش هم فایلی که خواسته بودید بعد چند دقیقه آپلود میشه.

بعد ادرس فایل آپلودی رو باید تو وبلاگت بذاری.

آدرسو باید تو بخش
پاسخ:kheyli l0tf kardi !!!!mamno0naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmm!!!! hala va3 j0bran mirm webet0 y chnd ta nzr midam , mer10+10+10

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
چرا کامنتام تایید نمیشنپاسخ:ta'ei sh0de!!! hala t0 gerye nak0n...

/weblog/file/img/m.jpg
حمید در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
سلام ساحل خانوم.

خوب هستید؟

ممنون که سر زدید بهم.

من لینکتون میکنم.

راستی کلیپام رو دانلود کردن بقیه.

فقط از وبلاگ من نمیتونید کلیپ دانلود کنید؟
پاسخ:man aslan nato0nestm , albate dishab k online bo0dm k0llan hang bo0dm...hala y bar dg emtehan mik0nm...mer40!

/commenting/avatars/pink-girl-562897.jpg
jojo در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
سلام......آره دیگه همونی که تو بوسه شیطانی..... بود....(کیم هیونگ جونگ).....ممنون.....بابای

/commenting/avatars/pink-girl-150315.jpg
jojo در تاریخ : 1389/12/6/5 - - گفته است :
hi sAhEl joooonnnn....mibinam ke matalebe new gozashti.......mishe az hiung joo ham bezari?????...mamanunnnnnnn....bye byeپاسخ:chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash g0lam!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: